Moje zakupy z Rossmanna z promocji 2+2 na pielęgnację twarzy

Hej!
W piątek zaczęła się kolejna promocja 2+2 w Rossmannie. Tym razem zniżki obejmują produkty do pielęgnacji twarzy. Ja już z tej promocji skorzystałam i chociaż będzie trwała do 28 maja to do drogerii już się nie wybieram.
Ja miałam 2 podejścia do zakupów, ale tylko raz tam wchodziłam.

Pierwsze zamówienie złożyłam online 17 maja wieczorem, bo już wtedy system odejmował, dzięki temu 3 produkty z poniższych kupiłam jeszcze po cenie, która do 17-go obowiązywała.
Co znalazło się w wirtualnym koszyku a co w tradycyjnym plastikowym?

  •  płyn micelarny Kurkuma + Chia z najnowszej serii Bielendy Botanic Spa Rituals
Pomimo mojej ogromnej chęci na tą linię to niewiele z nich było dostępnych, widocznie nie wszystkie jeszcze trafiły do sprzedaży.
  • krem na noc z Vis Plantis z serii Element
Zawiera filtrat ze śluzu ślimaka już na drugim miejscu, który jest znany ze swoich właściwości przeciwzmarszczkowych. Zastanawiałam się jednak nad wersją z jadem żmiji, ale jednak stchórzyłam i wybrałam coś bardziej bezpiecznego:)

  • Lab Therapy, całonocna maska stymulująco-nawadniająca z kwasem szikimowym i laktobionowym
Skusiło mnie tu wyrażenie "całonocna", czyli bez zmywania przed snem, a skoro maska to powinna działać bardziej intensywnie niż krem. Jej regularna cena to 29,99 zł, ale mi policzyło za nią jeszcze 19,99 zł.
  • Lab Therapy, miodowa maska do masażu twarzy
Maska do masażu i w dodatku z miodem? Nie mogę się doczekać aż jej użyję:)

Gdy poszłam następnego dnia odebrać zamówienie, tłumów nie było, nawet powiedziałabym, że pustki, jakbym tylko ja wiedziała o promocji:)
W oko wpadły mi jeszcze maseczki, bo jak się okazało zniżka 2+2 działa też przy kolejnych zakupach, a nie tylko przy pierwszych, jak to się często zdarza.
Dokupiłam więc jeszcze 4 maseczki. Moje pierwsze w płachcie-za 9,99 zł i w tubce za 8,99 zł.
  • maska łagodząca Cool Koala z Selfie Project
  • nawilżająca maseczka z wodą morską i ekstraktem z arbuza, A'Pieu
  • oczyszczająco-rozjaśniająca z wodą morską i ekstraktem Hanrabong, A Pieu
  • nawilżająca maska z glinką z minerałami z Morza Martwego, Originals
Marka, która interesowała mnie od dawna.

Jak zwykle jestem mega zadowolona z zakupów. Za wszystko zapłaciłam około 67 złotych. Teraz tylko muszę zacząć tego wszystkiego używać, bo jestem bardzo ciekawa jak te nowości się spiszą.

A jak Wasze zakupy? Co kupiłyście ciekawego?

33 komentarze:

  1. Płyn micelarny z Bielendy mnie interesuje, szkoda że mam obecnie dużo płynów u siebie, bo też bym go kupiła :D dlatego się powstrzymuje. Fajnie, że jesteś zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny i maska całonocna mnie zaciekawiła :) Miłego testowania! Maseczkę z Selfie Project miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie promocja nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych produktów znam tylko maseczkę z Selfie Project. Jednak muszę przyznać, że zaciekawiły mnie te kosmetyki Lab Therapy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Rossmanna aktualnie najbardziej ciekawi mnie ta nowa linia Bielendy, mam już maseczkę, ale promke sobie teraz darowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie skorzystałam z promocji, bo muszę zużyć to co mam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takich promocjach można dużo zaoszczędzić, więc dobrze, że powstają takie wpisy i informują o tym, bo nie wszyscy przecież zwracają uwagę na kampanie reklamowe w TV czy w radio. Pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna, bo jeżeli zaniedbamy cerę to niestety nawet w makijażu jest to widoczne. Poza tym jeśli ktoś ma wyrobiony nawyk regularnego korzystania z profesjonalnych zabiegów kosmetycznych to pielęgnując później twarz w domu kosmetykami odpowiednio dobranymi do cery to w łatwy sposób przedłużamy utrzymywanie się uzyskanego po zabiegu efektu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad tym śluzem ślimaka, ale odpuściłam:D Jakie efekty daje?
    Ja ostatnio zrobilam sobie bana na kosmetyki, bo za mocno szalałam zdecydowanie.. Ale upolowałam maseczkę oczyszczającą z aa, taką w tubce niebieską, jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kumpel mi polecił ten blog i z tego co widzę miał rację.

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  12. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto o siebie zadbać, sprawisz sobie tym przyjemności od razu dzień będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog, dużo potrzebnych mi informacji znalazłam które wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...