Hity i kity 2017 roku

Pora podsumować miniony rok pod względem kosmetycznym. W przeciwieństwie do poprzedniego roku wypróbowałam wiele kosmetyków do włosów, ktore przypadly mi do gustu, co mi-niestrudzonej włosomaniaczej testerce nie zdarza się zbyt często. Trafiłam tez na dwa fajne kosmetyki do makijażu, bez których nie wyobrażam już sobie dzisiaj funkcjonowania, a żeby nie było tak milo na koniec pokażę 4 kity.

Jednak od udanych produktów zaczniemy.
  • szampon i odżywka Nature Moments od Schauma

To największe zaskoczenie tego roku, bo Schauma do tej pory sprawiała mi więcej szkody niż pożytku. Po ich perłowych szamponach dostawałam łupieżu i świądu, a w tym szamponie z miodem mamy żelową konsystencję, czyli coś co mi bardzo opowiada. Sam szampon świetnie oczyszcza włosy, sprawia, że są lekkie, błyszczące i gładkie, nie powodując przy tym nadmiernego przetłuszczania.
Odżywka natomiast sprawia, że włosy są miękkie, gładkie, łatwo się rozczesują, ale  co mi się najbardziej podoba to fakt, że podkreśla delikatny skręt moich fal, niwelując puszenie.
  • serum oczyszczające z Bionigree

Często przewijało się na blogach w zeszłym roku, dlatego ucieszyłam się, że i ja mogłam je przetestować. Lubiłam je za pipetę, która pozwalała na precyzyjną aplikację. Po jego nałożeniu czułam chłód i mrowienie, więc miałam wrażenie, że penetruje mi skórę głowy, dzięki czemu wszelkie inne wcierki miały większą szansę, żeby zadziałać.
Po serum włosy były ładnie uniesione u nasady i mniej się przetłuszczały. 

  • suchy szampon Pantene Volume Booster

To kolejne zaskoczenie ubiegłego roku. Kupiłam go, bo był w promocji, a okazało się, że to najlepszy suchy szampon jaki kiedykolwiek stosowałam. Przede wszystkim nie pozostawia nalotu na moich ciemnych włosach, choć do nich przeznaczony nie jest. Z atomizera wydobywa się przezroczysty spray, jak lakier do włosów. Włosy po nim są świetnie odświeżone, uniesione u nasady, świetnie się układają i wydaje się jakby ich było więcej. Dzięki Pantene nawet drugiego dnia po umyciu mogę je nosić rozpuszczone, co mi się rzadko zdarza, bo zazwyczaj były przyklapnięte i nadawały się tylko do związania.

  • żel węglowy Bielenda

Ma miły, arbuzowy zapach i używa się go z przyjemnością, bo mnie jego czarny kolor przyciąga, a nie zniechęca. Nie powoduje podrażnienia ani szczypania oczu. Skórę pozostawia czystą, gładką, oczyszczoną bez uczucia ściągnięcia czy dyskomfortu. Mam wrażenie, że po nim lepiej wchłaniają się wszelakie kremy i sera. 

  • pianka do mycia ciała od Nivea

Przede wszystkim spodobała mi się konsystencja musu, która jest bardzo lekka i puszysta i z przyjemnością się jej używa. Myje i jednocześnie pielęgnuje ciało. Po jej użyciu jest gładkie, miękkie, nie wysuszone i użycie balsamu nawilżającego nie jest niezbędne. To taki czaso- i kąpieloumilacz, który fajnie mieć w swojej łazience. 

  • rozjaśniacz do podkładu Kobo

Nie wiem jak ja do tej pory bez niego się obchodziłam. Standardem jest, że większość podkładów jest dla mnie za ciemna, więc obecność rozjaśniacza to od pewnego czasu u mnie konieczność. Dzięki niemu mogłam znowu zacząć używać podkłady, które do tej pory używałam sporadycznie albo tylko po zastosowaniu samoopalacza. Rozjaśniacz dodany do fluidu w proporcji 1:1 wyraźnie zmienia jego odcień na 1-2 tony jaśniejszy, nie zmieniając jednocześnie właściwości. Nie wiem jednak czy go jeszcze spotkam, bo to chyba jakaś wersja limitowana była. 
  • eyeliner w pisaku z FM Group

Dzięki niemu polubiłam rysować kreski na górnej powiece. Wychodzą precyzyjne, równe, już za pierwszym pociągnięciem. Nie rozmazuje się, ani nie blaknie w ciągu dnia. 

Przechodzimy do rozczarowań. Nie są to produkty, które zrobiły mi krzywdę, ale po prostu spodziewałam się po nich o wiele więcej, a tymczasem zawiodło mnie ich działanie.


  • peeling cukier trzcinowy & sól morska z Organic Shop 

W peelingu zawiodła mnie zarówno konsystencja, która jest glutowata, nie da jej się ładnie rozdzielić i zawsze gdzieś ląduje na wannie, jak i jego działanie. Nie działał dobrze jako peeling, tj. nie ścierał naskórka, był zbyt delikatny, właściwie to bardziej się pienił i mył niż peelingował.


  • maska z zieloną glinką z Elseve
Zawiodłam się na niej bardzo i żałuję, że tak długo na nią polowałam. Przede wszystkim ciężko ją rozprowadzić na suchych i długich włosach. Nie zauważyłam ani zmniejszenia przetłuszczania ani uniesienia włosów u nasady. Dodatkowo  jest mało wydajna, a cena do pojemności i wydajnośći dosyć wysoka.

  • peeling truskawkowy z Biolove


To z kolei mocny zdzierak, aż za mocny. Skóra po jego użyciu była zaczerwieniona i podrażniona. Samo używanie było nieprzyjemne i trochę bolesne. Przeszkadzał mi też tłusty film który zostawiał-musiałam po nim użyć jeszcze raz żelu pod prysznic, a zazwyczaj peeling stosuję już po umyciu się. 


  • krem BB z Garniera z minerałami
Miał być alternatywą dla tradycyjnego podkładu w dni kiedy nie zależy mi na super wyglądzie. Niestety, na nim też się zawiodłam. Niestety, głównie na kolorze, który niby jest przeznaczony dla jasnej cery, a jest o wieeeele za ciemny. Moja twarz wygląda na pomarańczową i mocno odcina się od szyi.  Nie matowi, nie zapobiega błyszczeniu, nawet dokładanie kolejnych warstw pudru matującego nie ratuje sprawy. 
Dodatkowo jest rzadki i zawiera w składzie Alcohol Denat.

No, podsumowanie zakończone. Planuję jeszcze dwa posty dotyczące kosmetyków z ubiegłego roku, ale to będą zestawienia, więc mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i że uda mi się je opublikować jeszcze w tym tygodniu.

Znacie powyższe kosmetyki? Jaki był Wasz największy hit lub kit minionego roku?

P.S. Przepraszam za takie zdjęcia-każde z innej bajki, ale te kosmetyki już dawno zużyłam, a coś musiałam pokazać:)

34 komentarze:

  1. Serum do skóry głowy i peeling truskawkowy kuszą mnie najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię mocne zdzieraki, więc podejrzewam że peeling Biolove dobrze by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że peeling biolove to taki mocny zdzierak, lubię takie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. serum Bionigree strasznie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam Twoich hitów, ani kitów. Moim największym ulubieńcem ubiegłego roku jest Multiesencja z Bielendy, a kitów było kilka m.in. maska z Biovaxu intensywnie regenerująca (czerwone opakowanie).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie zrobiłam takiego podsumowania, chyba nie miałam ani wielkich ulubieńców, ani kitów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wspominam serum Bionigree :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kremie BB z Garnier też bardzo się zawiodłam dokładnie z tych samych powodów

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo złych opinii czytam o tej Magicznej Mocy Glinki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego serum do skory glowy. Chcialabym tez kupic zel z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam o serum z Bionigree. Chętnie wypróbowałabym go. Chcę właśnie wypróbować jakiegoś suchego szamponu, więc może skuszę się na ten Pantene. Ja tak średnio lubię ciemną konsystencję produktów z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam żel do mycia twarzy, był ok, ale do ulubieńców bym go nie zaliczyła.

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawił mnie ten suchy szampon - póki co batiste wygrywa z każdym konkurentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatna garść wiedzy, dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te pianki z Nivea!
    Obserwuję! 💜💜💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem właśnie w trakcie testów tego żelu od Bielendy i jestem zachwycona! Jest super! :D A odkładałam jego używanie już od dłuższego czasu!

    dodaję do obserwowanych, w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super informacje! Ja często zaglądam na bloga i podłapuję niektóre z pomysłów. Na szczęście nie mam poważnych problemów ze skórą, dzięki czemu większość produktów jest dla mnie odpowiednia. Staram się wybierać w taki sposób, by nie przepłacać, a jednocześnie otrzymać jak najwartościowsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten szampon Schauma i był super! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. PRzydatny post, teraz juz wiem czego unikać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawią mnie dwa pierwsze produkty, muszą pieknie pachnieć.

    Pozdrawiam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pianka do mycia ciała od Nivea jest naprawdę doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię produkty Schauma, piankę od Nivea również :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesujące produkty. Kilka z nich stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze że jest taki wpis jak na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie cała linia Bielendy Carbo Detox to jest hit! Cała linia cudownie pachnie i ma wspaniały kolor. Może do kremu mam delikatne ALE- czasami zostawia jednak szary kolor skóry jak sie go za dużo nałoży, ale i tak działa przecudnie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają naprawdę dobrze. Nie miałam jeszcze okazji testować ich jakości, ale czuję, że będę zadowolona. No cóż, zamówienie kuriera dpd w takim razie wydaje się najsensowniejsze. Nie lubię czekać zbyt długo na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy wpis, bardzo lubie organiczne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniały i interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...