Zakupy z Biedronki

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj post zakupowy, czyli to co lubimy najbardziej:) Pokażę Wam co kupiłam w ostatnim czasie w moim ulubionym dyskoncie, czyli w Biedronce.
Na początek kosmetyki, które pojawiły się w ostatniej gazetce kosmetycznej. Wiem, że była dostępna ponad miesiąc temu, ale jakoś się nie składało, żeby je wcześniej Wam zaprezentować. Oprócz kosmetyków kupiłam też kalendarz, do którego wcześniej nie byłam przekonana, a teraz widzę jak bardzo ułatwia mi życie.


Oprócz kosmetyków kupiłam też wczoraj 2 super kubki po 4,99 zł każdy.
Jakie jeszcze inne wzory są dostępne możecie zobaczyć tutaj.
Biedronka też mnie zaskoczyła wyborem filmów na płycie za 9,99 zł. Nie są to jakieś przedpotopowe tytuły, a całkiem ciekawe i w miarę nowe produkcje. Ja zdecydowałam się na film o Stevenie Jobsie, ale zastanawiam się czy nie kupić jeszcze innych, bo naprawdę było w czym wybierać.
Na książki tej obowiązuje promocja od ubiegłego czwartku. Wybiera się 2, każda za 12,99 zł, a trzecia kosztuje wtedy 1 grosz. Podsumowując, za 3 książki zapłaciłam 26 zł, czyli cena jednej to jakieś 8,66:)
Przy wyborze książek kierowałam się opisem na okładce.
Zobaczcie tutaj jakie jeszcze inne są do wyboru.
I na koniec coś z Pepco, czyli też jakby nie patrzeć z dyskontu. Poszłam tam z zamiarem kupienia spodni dresowych, które mnie kusiły z poprzedniej gazetki, ale ostatecznie z nich zrezygnowałam, bo nie miały moich ukochanych kieszeni. Nie mogłam stamtąd jednak wyjść z pustymi rękoma, więc błądziłam po sklepie i tym sposobem znalazłam szary komin za 19,99 zł. Jest milutki, otulający i już go uwielbiam. 
Zobaczcie tutaj czy coś Was z Pepco zainteresuje.
Dajcie znać, co sądzicie o moich zakupach. Kupiłyście coś sobie fajnego na jesień?

41 komentarzy:

  1. Kalendarze przecenili? Świetne kubki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy przecenili:) Kupiłam jak kosztował ok.17 zł.

      Usuń
  2. Uważaj z tymi algami... Przeczytaj recenzje u mnie zanim się zabierzesz do testowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie robią remont w Biedronce. Algi i micel mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile ten plyn micelarny kosztuje w biedronce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam jak kosztował niecałe 11 zł. Nie wiem czy jeszcze można go tam kupić.

      Usuń
  5. Kubki są cudowne, ale mam całe pudło czekających na nowy domek i już tam nic nie wcisnę więc nie kupię choć wyglądają bardzo ładnie!;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości :) Te kubeczki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zakupki :) i te książki-to istne szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubki są rewelacyjne! :D
    Ja dziś przeglądałam ofertę książkową, ale nie znalazłam nic ciekawego ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne łupy, też niedawno zainwestowałam w szal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe rzeczy :) Lakier Bebeauty bardzo mi się podoba, urocze kubkii <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zakupy :) też skusiłam się na ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udane zakupy ;) również uwielbiam Biedronkę, zawsze znajdę tam coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komin jest świetny! Ostatnio w Pepco upolowałam fajny ceramiczny pojemnik na herbatę. Tak jak Ty nigdy nie byłam przekonana do kalendarzy, ale mam od tego roku i ułatwia mi organizację czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety przegapiłam kalendarze i musiałam poszukać innego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubki są najlepsze, piękne, dla pana i dla pani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam Ci ten film, który kupiłaś, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam dziś a książki to same kulinarne zostały. Wybór filmów był ogromny, nie spodziewałam się że 'Igrzyska śmierci' spotkam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na micelka i ja polowałam w Biedronce, ale wykupili mi wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zakupy :) Muszę się właśnie przejść do Pepco i Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten puder rozświetlający jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten płyn micelarny od Garnier :) ale najbardziej spodobały mi sie te cudowne kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dzisiaj jadę do Biedronki i mam nadzieję, że znajdę jeszcze te kubki :)

    A z powyższych produktów mam płyn micelarny marki Garnier. Spisuje się u mnie bardzo dobrze, ale jest niewydajny :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Algi i micel też kupiłam w biedronce :)
    Bardzo fajna jest ta promocja z książkami. Sama się zastanawiałam, czy nie kupić jakiś książek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kubki rewelacja, u mnie chyba wykupili wszystkie bo ich nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...