Nowości maja

Wiem, że już 10 czerwca i trochę późno na podsumowanie zeszłego miesiąca, no ale lepiej późno niż wcale, dlatego przychodzę właśnie dzisiaj z majowymi zakupami.
Maj obfitował w zakupy, więc sądzę, że czerwiec będzie uboższy, chociaż i tak mam listę do zrealizowania:)
Zacznę od Rossmanna i moich zdobyczy na promocji 2+2 na pielęgnację twarzy. Mi udało się dwa razy skorzystać z promocji i wcale nie musiałam zakładać innego konta w aplikacji.
 Zdecydowałam się na nowości, głównie do wieczornej pielęgnacji i kilka maseczek w płachcie, których jeszcze nigdy nie używałam. Szczegółowy post z tymi zakupami możecie zobaczyć tutaj.
 Jeszcze przed tą promocją zaszłam do Rossmanna, już nie pamiętam po co, chyba po tą piankę do mycia Isana. Zdecydowałam się na wersję cytrynową, chociaż nie wykluczam, że i po różaną jeszcze zajdę. Przy okazji wzięłam dwa produkty do włosów, które były akurat w promocji: szampon Schauma z wodą kokosową i wzmacniający krem bez spłukiwania Botanic Therapy z Garniera.
Ciekawiła mnie też linia Venus Nature, wzięłam więc glicerynę, którą zamierzam dodawać jako podkład przed olejowaniem włosów i wodę z płatków róży, która ze względu na uszkodzone opakowanie kosztowała mnie niecałe 5 zł.
Na koniec jeszcze zakupy online z Drogerii Pigment. To już drugie moje zamówienie z tej drogerii i na pewno nie ostatnie. Podoba mi się, że w swoim asortymencie mają zarówno kolorówkę, herbaty, kosmetyki naturalne i drogeryjne, więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja zajrzałam tam przy okazji darmowej dostawy od 20 zł. 
Kupiłam wtedy:
Z serii Dr. Sante dwa produkty z aloesem do włosów-spray do rozczesywania i balsam, a także odżywkę z Ziaji z kiełkami pszenicy bez spłukiwania.
Pamiętam, że kiedyś ich bloker sprawdził się u mnie świetnie, więc i jego kliknęłam.

Jak widać sporo z tych zakupów to produkty do włosów, no ale co ja poradzę, że mam do nich największą słabość, mimo, że nie wymagają teraz takiej ilości produktów i pielęgnacji od kiedy je skróciłam na boba.

A Wy do jakich produktów macie słabość? I w ogóle jak Wasze stany magazynowe-skupiacie się na zużywaniu czy ciągle coś kupujecie?

33 komentarze:

  1. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny niedzielny czerwcowy dzień Jak ci mija weekend Jak radzisz sobie z upałami Ja przyznam szczerze mam już ochotę na ochłodzenie gdyż je i upały się za bardzo nie lubimy hahaha z przedstawionych tutaj przez ciebie kosmetyków chętnie przetestował abym te maseczki w płachcie gdyż uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki a ty tutaj prezentują się naprawdę ciekawie pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia oraz mnóstwo fantastycznych kosmetyków do testów


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości. Też lubię Drogerię Pigment :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie bloker Ziai i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam bloker Ziai, ale mam zbyt wrażliwą skórę na takie produkty, nie byłam w stanie go używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, moja skóra jest pancerna i bardzo mi pomógł zeszłego lata:)

      Usuń
  5. Ja się zdecydowałam na 3 produkty z nowej linii Bielendy, m.in. właśnie na płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też skusiłam się na micel Botanic Spa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję że podczas pobytu w Polsce nie skusiłam się na płyn micelrany od Bielendy biotanic :) bardzo zapuky tą maskę z Orginals też kupiłam z aktywnym węglem jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Twoje nowości nam się podobają. Skorzystalibyśmy właściwie z każdego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, muszę się zapoznać z tą drogerią :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie długo sam tam pojadę na jakieś zakupy do tej drogerii.Ciekawe czy coś uda mi się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niezbyt jestem przekonana do zakupów kosmetycznych w sieciówkach. Mimo wszystko wolę skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań, takich jakie niosą za sobą dobre sklepy internetowe. Dla mnie o wiele wygodniejsze jest nadanie paczki poczta polska z pożądanymi przeze mnie kosmetykami, niż bieganie po sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczęłam ostatnio czytać składy wszystkich kosmetyków i mało który z nich zasługuje za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z kosmetyków biorę aloes i maseczki w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też nei pauje ten bloker, po aplikacji pojawia się takie pieczenie-swedzenie, bardzo nieprzyjemne :(Ale muszę popróbować tych maseczek!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że dopiero dziś wpadłem na ten blog.Ten blog jest po prostu niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiscie jest duzo tych nowosci polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przydatne informacje dużo się dowiedziałam dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog i ciekawostki dla młodych ludzi polecam bardzo. uwielbiam kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze wracam do tego bloga, ciekawe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobra porcja wiedzy, bardzo interesujący blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog, wchodzę na niego praktycznie codziennie i się nie nudzę.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...