Mój pierwszy raz z piaskiem.....Wibo nr 4

Dużo rzeczy można o mnie powiedzieć, ale na pewno nie to, że jestem lakieromaniaczką. Bliżej mi bardziej do włosomaniaczki. Lakierów do paznokci miałam 3 na krzyż-beżowy bezfirmowy, klasyczną czerwień z Bell Air Flow i w przypływie szaleństwa i promocji w Biedronce kupiłam jeszcze niebieski też Bell Air Flow. Dlatego dzisiaj zaprezentuję czwarty w mojej skromnej kolekcji-lakier Wibo WOW Glamour Sand Effect nr 4, dający efekt brokatowego piasku. Kupiłam go za 7,69 zł w Rossmannie.
Wybrałam odcień, który na paznokciach daje szaro-czarny kolor, wpadający w lekki fiolet. Wielkiego wyboru nie było, bo oprócz tego były dostępne chyba tylko 4 inne odcienie. Bałam się trochę, że ten brokat będzie dawał dyskotekowy i tandetny efekt na paznokciach, więc z lekką obawą nałożyłam pierwszą warstwę.


  • Po pierwsze: musiałam pomalować paznokcie dwa razy, bo po pierwszej kolor nie był intensywny i prześwitywał. Na szczęście pierwsza warstwa szybko wyschła, a pędzelek jest dosyć wąski, więc malowanie było dość szybkie i bezproblemowe.
  • Po drugie: po pomalowaniu lakier błyszczał, ale po ok. 30 minutach zmatowiał i przyznaję, że ten matowy efekt bardziej mi się podoba. Nie daje efektu remizowego, a jedynie delikatnie, dyskretnie błyszczących drobinek.
  • Po trzecie: mam go na paznokciach już trzeci dzień i dopiero teraz pojawiły się jakiekolwiek odpryski przy skórkach, ale nie na tyle duże, żeby już go zmywać.
  • Po czwarte: jakiekolwiek pobrudzenie pędzelkiem palca i wyjście poza płytkę jest trudne do usunięcia zwykłym patyczkiem kosmetycznym nasączonym zmywaczem, co w przypadku takich laików jak ja, jest dosyć sporym minusem, bo często mi się to zdarza.




Podsumowując: Wypróbowałam i nie żałuję. Kosztuje niewiele, więc myślę, że warto przetestować go na sobie. Moim zdaniem nadaje się bardziej dla dziewczyn, lubiących kombinować z paznokciami i nie będzie dobry dla tych, którzy wolą klasykę. Ja na pewno nie będę go nakładać na co dzień, a raczej na jakieś większe wyjścia i imprezy. Nie jest to też dobry odcień na taką pogodę jaką mamy za oknem, bo chociaż jest elegancki, to wygląda trochę ponuro. Poszukam może piasku w jakimś bardziej wiosennym i pastelowym kolorze. Mam też ochotę na wypróbowanie wersji matowej tych piasków i może te mi podpasują bardziej na co dzień. Na dłużej zostanę jednak przy moich klasycznych czerwieniach i bezpiecznych beżach.
P.S.Mój mąż twierdzi, że mam żałobę na paznokciach, ale on się nie zna i nie lubi wszelkich nowości i innowacji czy to w makijażu czy chociażby (jak w tym przypadku) w lakierach do paznokci. 
Czy wasi faceci też są tacy konserwatywni?
Lubicie piaskowe lakiery?

24 komentarze:

  1. Też mam niewiele lakierów i rzadko maluję paznokcie ;-) ale ten bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam tych piasków, muszę rozejrzeć się za innymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam lakiery piaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo lubię ten nietypowy efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wszelkie lakiery piaskowe :) Tych z Wibo jeszcze nie miałam ,ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier wyglada bardzo ciekawie, niestety u nas nie ma marki Wibo. Wprawdzie lakieromaniaczka tez raczej nie jestem, ale kusza mnie coraz bardziej, zwlaszcza po wszelakich recenzjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ci faceci wiedzą o lakierach!:P Ja mam nr 1 z tej serii i jestem bardzo zadowolona. Troszkę mi się ściera na końcówkach, ale to już taka uroda piaskowych lakierów. Uwielbiam w nich to, że nawet jeśli odpryśnie, to wystarczy zamalować i piaskowa tekstura zlewa się z resztą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja zamaluje odpryski i pochodzę z nim jeszcze kilka dni.

      Usuń
  8. Bardzo ładny! Ja na niego kładę czasami topa i pięknie się wtedy mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio kupiłam swój pierwszy piasek z P2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny efekt:) podoba mi się, muszę w końcu skusić się na jakiś piaskowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten piasek od Wibo :) Mój mąż ma podobnie, nie lubi ciemnych lakierów i "chropowatych" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam kupić piasek z Wibo, ale zawsze trafiałam na pustki:) Teraz muszę zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię ten piasek, mam też snow dust z lovely i jestem zachwycona ;)) tym, który pokazałaś wyżej maluję palec serdeczny i kciuk, a resztę jakimś pastelowym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie właśnie do piasków w ogóle nie ciągnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój facet jest bardziej nowoczesny niż ja i to on często namawia mnie do jakiś szalonych kolorów itd :P
    Mi się ten piasek strasznie podoba, ja mam tylko jeden od Lovely i go uwielbiam :) Na Wibo też przyjdzie pora, bo podczas ostatniej wizyty w Polsce niestety żadnych w Rossmanie nie mieli..

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj trafiam już na trzecią recenzję paskowego lakieru i znów bardzo mi się podoba. Ostatnio również wolę mat na paznokciach ;).
    Uważam, że za taką cenę prawdę warto wypróbować. Przy następnej wycieczce do drogerii rozejrzę się za nim.
    Pozdrawiam serdecznie i zaczynam obserwować ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem zakochana w tej serii wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny efekt na paznokciach :) Szkoda tylko, że gdy przypadkiem się gdzieś nim maźnie to ciężko jest to zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się, ja ma tylko jeden piasek w kolorze czerwonym z Essence :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...